Jednogarnkowa meksykańska quinoa



Składniki

Liczba porcji: 2

Łączna waga porcji: 602g.

Przybliżony koszt potrawy: 42,58 zł

Przepis

1. Pokrój warzywa na małą kostkę.

2. Podgrzej oliwę na dużej patelni na średnim płomieniu. Dodaj czosnek i jalapeno, podsmażaj przez 1 min.

3. Zmieszaj quinoa'e, rosół warzywny, fasolę, pomidory, kukurydzę, proszek chilli i kumin - dopraw solą i pieprzem do smaku. Zagotuj, zakryj patelnię pokrywką, zmniejsz płomień i gotuj aż quinoa będzie gotowa - ok. 20 min. Dodaj awokado, sok z limonki i kolendrę. Gotowe :)


Uwaga! Liczba porcji powstałych z przepisu: 2. Pozostałe porcje możesz użyć w kolejnych dniach, dzięki czemu nie musisz gotować codziennie :).

Łącznie kalorii

(w jednej porcji)
693

Wartości odżywcze (w jednej porcji):
Białko: 28.16 g
Tłuszcz: 21.57 g
Węglowodany: 107.18 g (w tym błonnik: 20.25 g)
Udziały procentowe wartości odżywczych
(w jednej porcji):

693 kcal 28.16 g 21.57 g 20.25 g 107.18 g




×